понедельник, 10 октября 2016 г.

Весільна тема з Андріяною

Привіт, наші скрапбджілочки!

Сезон весіль у розпалі і сьогодні я, Андріяна Завадовська, хочу показати вам скрап роботи на весільну тему.
Дарувати книги стає все більш популярним, ніж квіти. А загортати красиво і задекоровувати подарунки я люблю. Я сама люблю, коли мені дарують гарно упаковані подарунки, думаю молодятам теж буде цікаво отримати їх у такому вигляді.  За цією роботою я  відпочивала і насолоджувалася скрапом, використовуючи матеріали ФД і штамп від Лесі Згарди на любовну тему (один з моїх улюблених) і чіпики Вензелик. Одним словом, підтримую українського виробника :).
А так я у мене немає повної гами кольорів пудр для ембосінгу, мене виручили деко глазурі ФД. Вони класні у роботі і швидкістю висихання і нанесенням. А ще навирізалася квіток :) Завершальним акцентом у роботі в мене є емалеві краплі і готово.

 

 
 
 
Творіть разом з нами!

Комментариев нет:

Отправить комментарий